مزایای VPN و VPS

بین  VPS و VPN تفاوت هایی وجود دارد که در اینجا به تفکیک توضیح داده شده اند:

vpn-vs-vps

 

VPS :  Virtual Private Server (سرور اختصاصی مجازی)

یک سرور VPS به اشتراک گذاری کامپیوتر میزبان اصلی در مرکز داده ها است. یک میزبان می توان دستگا های مجازی متعددی را قبول کند که دسترسی آنها به طور کامل مستقل از دیگری باشد. هنگامیکه وارد یک VPS می شوید، شبیه به صفحه اصلی ویندوز کامپیوتر شما خواهد بود، برای برخی تفاوت های در آرایش ذخیره کنید. این سرویس معمولا برای وظایف متفاوت از وب سایت های میزبان تا اجرای نرم افزار فعال شده از راه دور استفاده می شود.

از مزایای این سرویس سرعت بالای اتصال به اینترنت به علاوه قابلیت دسترسی VPS از هر دستگاه فعال اینترنت است که یک کلاینت دسترسی از راه دور مانند تلفن های هوشمند یا تبلت iPad دارد.

سرور اختصاصی مجازی برای صاحبان وبسایت‌هایی که به منابع بیشتر و قابل اطمینان‌تر نیاز دارند و یا به ترافیک بیشتری احتیاج دارند و قصد دارند تا سایت و یا کسب و کار خود را گسترش داده و به تجارت الکترونیک بپردازند انتخابی ایده آل است. VPS با در اختیار گذاشتن قابلیت استفاده از سیستم عامل‌های مجزا و مستقل و شخصی سازی‌ها میتواند برای صاحبان کسب و کار امنیت بالاتری به ارمغان بیاورد.

VPN : Virtual Private Network (شبکه اختصاصی مجازی)

یک VPN . یا کریو یک شبکه است که از اینترنت برای اتصال یک شبکه به دیگری استفاده می کند در حالیکه داده های انتقال داده شده را از معرض دید عموم امن نگه می دارد. همانطور که از نام آن مشخص است، به طور خصوصی از طریق یک اتصال مجازی متصل می شود. این سرویس، داده ها را امن نگه می دارد و اجازه تبادلات موثر داده ها را می دهد بدون اینکه نیازی به سرمایه گذاری برای تجیزات پر هزینه و ساخت شبکه خصوصی فیزیکی یا ساختار اینترنت شرکت باشد.در parsvpn.online میتوانید خرید VPN کریو را انجام دهید.

خرید VPN و کریو در parsvpn.online

  • tags

Related Posts